WYCZUCIE NASTROJU HANDLOWEGO

Jeżeli po sprzedaniu kilku partii aukcjonator :  orientuje się, że ceny na poszczególne loty są podbijane kilka­ krotnie przez niektórych nabywców, może wywołać cenę kolej­nego lotu na poziomie wyższym niż poprzednio (w zależności       ustalonej” z eksporterem wartości lotu), w rezultacie czego ,w ogólnej „atmosferze zakupu” panującej wśród nabywców ‚  dochodzi do proponowania cen jeszcze wyższych. Tę atmosferę wzmagają jeszcze pomocnicy prowadzącego sprzedaż, którzy głośno wykrzykują kolejne proponowane ceny wskazując rów­nocześnie palcem’na osobę, która daną cenę zaproponowała. Taka umiejętność „wyczucia nastroju handlowego” wśród na­bywców pozwala znacznie przekraczać wysokość ceny minimal­nej danego towaru.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących wychowywania dzieci i relacji z nimi. Wszystkie wpisy zawarte na blogu pochodzą z mojego doświadczenia. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)