WOBEC SWOICH ODBIORCÓW

Ponadto posiadanie maszyn pochodzących od producenta cie­szącego się odpowiednią renomą stanowi dla posiadacza,ich — inwestora podstawę do jego własnej reklamy i działalności typu „public relations”. Wobec swoich odbiorców,może on bowiem stosować argument, że produkt przez niego wytwarzany jest pierwszorzędnej jakości, gdyż wykorzystano do jego produkcji doskonałe maszyny powszechnie znanej marki. – Różnica między ceną nominalną a ceną faktycznie możliwą do uzyskania, wynikająca z faktu sprzedawania maszyn nieznanej marki, może sięgać nawet kilkudziesięciu procent in minus i utrzymywać się tak długo, dopóki sam produkt oraz jego re­klama nie spowodują uzyskania dla jego marki odpowiedniego uznania w krajach importujących.                                                               ‚

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących wychowywania dzieci i relacji z nimi. Wszystkie wpisy zawarte na blogu pochodzą z mojego doświadczenia. Zapraszam do czytania!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)